FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

Asså gud vad jag suger! Jag har verkligen inte vart bra med uppdateringen, haha. Men vad ska man säga? Om man inte orkar så gör man inte...

IGÅR: Igår så vaknade jag och louise kl två. Vi gjorde faktist inte alls mycket förutom att sitta och dega framför tvn. Kendra var på och det fick vi inte alls missa! Men skit i dagen, den var tråkig så senare typ vid fem eller sex kom pappa och hämtade oss (mig, louise och lilla sophie). Vi åkte bil till ett ställe i torslanda där vi tog färjan till fotö. Det var super duper vackert på den ön, alla husen var så söta och fina men havet var nog det bästa. Haha jag låter som en vuxen! Sen kl åtta började vi åka hem, men först stannade vi och åt pizza och efter det skjutsade pappa oss hem till louise. När jag och louise kom fram till henne, så gick vi ut till havet för att vi trodde vi skulle bada men det var as äckligt så vi gick hem till henne, bytte om och gick ut igen. Vi tog en lååång promenad på typ 2 timmar och gud va skönt det var, hahaha (nu låter jag vuxen igen) men det var faktist kul och det var en bra kväll.

IDAG: Idag så vaknade jag och louise kl två...igen. Vi bestämmde oss för att vara snabba idag så vi åt frukost, tog på oss bikinin och drog snabbt till havet. Vi badad faktist ganska mycket men bruna blev vi inte eftersom kl var för mycket :( Andreas och hans kusin emma träffade vi också vid havet så vi var lite med dom och sen blev det dags för alla att gå. Men jag måste säga att det var AS många brännisar ute i havet idag! Oj, oj, oj. Just nu sitter jag och louise hemma hos mig och inte gör så mycket vi kollade nyss på transformers vilket jag tyckte var en bra film, hoppas att tvåan är lika bra eller bättre! Megan fox är så snygg också!
Tycker inte ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0