Förlåt, jag somnade

Förlåt alla sötnosar jag somnade visst igår. Jag och mamma kollade på tomb rider med angelina jolie i och efter det spelade jag lite mer sims och jag somnade runt 4, hehe (a).  Men jag vaknade 20 över ett och direkt fick jag hoppa in i duschen för min kusin var påväg hem till mig! Jag hann klä på mig ngt och fixa mitt hår men inget mer för sen kom han. Vi har inte gjort så mycket faktist, vi sitter och kollar tv och väntar på louise haha, MEN KOM DÅ LOUISE! :)
Nu måste jag rusa, ska äta en super god pasta med underbar sås och räkor och skit i! *MUMS*

Kommentarer
Postat av: Louise bäst

haha sötnosar väntar på mig!!

2009-06-06 @ 15:37:55
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0