Godis&Film

Jag sa att jag skulle hitta på ngt kul ikväll men nej, ingen jag ville vara med kunde haha, så det fick därför bli en film och lite godis. Jag kollade på "jersey girl" och åt lite godis men sen när den var slut började jag kolla på "kärlek vid första ögonkastet"  ända tills sintan ringde mig och då snackade jag såklart med honom i telefonen. Men det var min kväll som faktis var kul och nu sitter jag vid datorn och snackar med louise (haha snackar och snackar) på msn så vi får se hur det slutar :) Jag ska nog inte sitta vid msn så länge idag som igår tänker faktis ta och spela lite sims, det var längesen!  Vi hörs sen iaf, PUSS :*


Mitt godis ser alltid likadant ut, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0