Igår på studenten

Igår var jag på student då. Det var väl kul, louise hängde med (hon är familj nu asså! love u babe) och vi umgicks med en annan tjej som hette nora. Han som tog studenten bodde i askim och deras hus är stort och fint! Maten var underbar och så fanns det två hundar som jag inte var rädd för, woho äntligen är jag inte rädd för alla hundar. Vi gjorde inte så mycket, vi typ åt, kolla tv, snacka, dansa pytte lite (a). Kommer inte ihåg så mycket hahah men det var typ det.

Lite bilder kanske?
Jag, mamma och sophie (bjuder på den)

Jag och louise babe


Söta louise


Kommentarer
Postat av: nelly

din syrra e skiiiiiiiiiiiiiiiit söööt

2009-06-16 @ 21:44:37
Postat av: Bästa Sara

Haha :D

2009-06-16 @ 21:57:36
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0