Igår

Lite kort fatta om igår:
Jag träffade nina och antonia i liseberg och dirket efter vi sagt hej stack vi för att äta lite BK. Efter det åkte vi uppsvinget och sen så gick vi till lisebergstornet för att träffa tunde. Han kom och då hoppa vi in i den för att se hela liseberg. Det var AS högt jag höll på att svimma av rädsla när jag stod upp vi fönstret och tunde var så rädd att han la sig ner på "soffan" som man sitter på. När tunde var med oss åkte vi typ bara flumeride och massa grejer som inte åker upp och ner för mycket, som balder till exempel, (han är rädd) och sen stack antonia efter vi hade vart hos the ben&jerry café. Men sen kom alex efter sex ngn gång och då åkte tunde lite mer saker så vi hade skoj iaf. Vi betalade 50kr för att gå på gasten också och det var seriöst AS läskigt det med. Jag och nina skrek så att våra röster försvann! haha. Aa, det var typ det ända som hände igår eller lite mer, men jag orjar inte berätta så det får duga.


Typ lite bilder:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0