Inga bilder idag!

Nu är jag hemma, eller jag var hemma för några min sen men orkade inte blogga direkt. Jag snackade i tele med louise och sen så har jag msnat, haha. Men iaf jag känner mig så dålig idag! Jag har inte laddat upp några bilder under hela dagen och det gör min blogg tråkig idag :( Hoppas jag inte förlorar läsare :o But what to do? Om jag inte har några så har jag inte :) Imon så ska jag vara med louise babe och då kommer det nog bilder. För ni vet hur vi är, see a camera GO for it! (HAHA skoja bara) men det blir bilder iaf. Nu så ska jag snacka lite med kompisar på msn och sen ska jag fixa mig själv en glass och mysa (själv) framför mac datorn med filmen obsessed som "bio" eftersom louise inte vill se den imon.
Vi hörs sen efter filmen, PUSS så länge :*
Tog en snabb bild, fuckad men who cares ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0