Jag suger!

Hahaha, asså förlåt! Jag bloggade inte igår alls och jag suger verkligen. Jag trodde att bloggen var bra och allt men nu har jag börjat "slacka" (som det heter på engelska) och det är inte alls bra! Ville nästan inte skriva till er idag, eller jag orkade nästan inte!
Men nu är jag ju här och jag ska skriva lite om igår ;) Efter skolan åkte jag och louise till pappas jobb för louise skulle kolla sina prickar och när vi kom fram var vi tvungna att vänta på honom i typ 15min eftersom han är alltid sen! Men iaf, efter pappa hade kollat på louise prickar fick vi pengar av pappa och sen så drog vi (såklart) till donken och åt lite mat och efter det satte vi oss i bussen påväg till louise hem, mitt andra hem!  När vi väl kom fram, gjorde vi inte så mycket. Vi satt vid datorn, åt glass, kolla tv och sen så gick vi och la oss. *Mysigt*

Buss resan var tråkig, men med sara+louise blir den alltid B Ä S T!

Vi ÄLSKAR sopptunnor, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0