Köttbullsmacka= B Ä S T

Godmorgon alla söta läsare :)
Jag vaknade kl ett som vanligt och nu sitter jag framför datorn med en underbar köttbullsmacka. Jag älskar verkligen dom mackorna, det bästa som finns typ!! Idag så ska jag inte göra ngt under dagen men runt fem tiden ska jag åka hem till iman och hämta mitt kort, som hon har haft väldigt länge. Men sen efter det så kommer emma ringa mig och då tror jag att vi kommer träffas ikväll. Det kommer nog bli kul eftersom vi inte träffat varandra på as länge :) Nu efter att jag ätit frukost ska jag spela lite mario64 på ett as gammalt nintendo! Längesen haha, sist jag spelade var mellan ett-två år sen. Det var när jag och louise slet varje dag så att vi kunde varva och vinna spelet (a) Jag ska nog inte spela så mycket idag, måste ta och duscha och fixa mig snart också.
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0