Moppe dag!

Idag så var jag med louise, elliot och alex. Vi vaknade runt 12 och börja fixa oss, men sen när vi var klara var det bara 3 min kvar tills bussen skulle åka så vi började springa och precis när vi kom fram så åkte den förbi oss. Lyckat asså! Men vi tog en annan buss och var snabbt hos elliot. När vi kom fram till hans hus åt vi mat och sen drog vi till en skola för att alex hade med sig sin moppe. Vi gick till en bit var det inte fanns några bilar och där åkte alex och elliot moppe. Senare efter ett tag av tänkande hoppa jag på bakom alex och han körde några korta strekor med mig bakom honom. Först när jag åkte skrek jag bara vi kommer dö men sen kunde jag lita på honom och nu är jag inte alls rädd så jag hoppas på mer :) Efter att vi hade haft lite kul med moppen drog vi tibax till elliots hus och hoppa studsmatta ganska länge, vi snackade också. Sen så gick vi in och tejpade en utav våra händer och hade lite skoj (a) Lyckad dag iaf så det var bra! <3

Alex på hans moppe, snygging ju ;:

Jag och louise babe, vi är B Ä S T

jag på en "mini-moppe" hihi

elliot, han äger på gitarr!!

min och louise tejpade hand, våra händer är heta :)


Det fanns tyvärr bara en video på när jag åker moppe, inga bilder :(

Kommentarer
Postat av: nelly

omg hur vågar ni sitta på den

2009-06-16 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0