Dagen Idag

Kortfattat: Idag så drog jag och louise till liseberg och där träffade vi min kusin kian och hans kompisar. Vi åkte massa grejer men sen kom alex och elliot och då gick vi alla med varandra tills kians kompisar stack hem men då var kian fortfarande kvar med oss. Vi åkte lite grejer och vi tänkte stanna till tio men orkade inte så vi åkte hem runt sju och var hemma hos mig. När vi kom hem till mig (jag, louise, alex och elliot var bara där) drog vi till affären och köpte godis plus energi dricka, gissa om jag är hyper! Men sen efter det drog vi till fiskebäcksskolan och "lekte" med gungorna och klätterställningen. Vi kom hem runt elva och sen drog alex och elliot hem :)

Jag vann alla på samma gång!



Jag och louise på en gunga ;: (bild tagen med mobil!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0