Midsommar imon!

Nu har barnen gått och lagt sig, eller dom gjorde det längesen men jag sitter vid datorn nu. Imon så är det midsommar och jag vet inte hur det kommer bli. Först så måste jag åka hem och sen så kommer jag behöva fixa mig snabbt eftersom vi ska ha gäster på morgonen+kvällen. Vi kommer grilla och äta massa gott men sen på eftermiddagen lämnar jag min familj och sen blir det att åka ut med louise familj till deras kompis landställe typ. Där kommer dom grilla (igen) så jag kommer nog bli fet efter imon, haha. Jag vet inte riktigt om det kommer bli kul eller inte, får väl hoppas på att jag och louise blir vänner :) Jag lovar också att jag kommer ta massa, eller ganska många bilder imon så då blir min blogg rolig igen, även om den fortfarande är rolig.
Det är iaf vad jag ska hitta på imon, vad ska ni göra? 

Hoppas att ni har en underbar midsommar imon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0