Riktiga doppet

Hahaha, asså guud! Idag så vaknade jag och louise hos mig och bla bla bla. Men sen runt fyra åkte vi hem till louise, åt mat, elliot och alex kom och sen drog vi till havet. Det var sviiin kallt först men sen blev det riktigt skönt. Vi badade i en liten stund men sen så grilla vi också. Efter det runt nio typ drog vi tibax till louise och kollade på fotboll! Alex och elliot åkte hem runt elva tiden och sen runt tålv tiden drog jag och louise till havet igen för att ta oss ett till dopp eftersom louise inte ville bada under dagen. Pga hennes prickar, feel for you babe :(<3


Jag i bikini, är jag brun eller? :)


Vackra viken ♥


Mycket roligare att hoppa i!!

Kommentarer
Postat av: Viceman

varf inga bilder på Megan Fox?

2009-06-25 @ 02:02:47
URL: http://ilovemeganfox.com
Postat av: Viceman

vafö inga bilder på megan fox?

2009-06-25 @ 02:04:31
Postat av: Bästa Sara

Det kommer, det kommer! :)

2009-06-25 @ 02:09:09
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: pontus

du kmraldrig bli brun som mig

2009-06-25 @ 11:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0