Så söta!

I'm back! Vaknade, fixa mig, stack till "jobbet" och nu är jag hemma och ute ur duschen. Dagiset var väl som igår förutom att det gick snabbare idag och var mycket roligare. Det finns en liten kille (5år) som heter adam och en lite tjej (3år) som heter filippa och dom är as söta! Filippa vill bara vara med mig hela tiden och adam också, asså jag älskar dom barnen! Det roliga är faktist att jag gillar att praoa på dagiset, det är inte jobbigt haha :) Men jaa, mina favoriter är då filippa och adam och det är typ allt om dagiset som ni får höra idag.
Nu måste jag välja kläder för studenten och sen så ska jag nog börja med min svenska läxa, (snart klar!!), PUSS så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0