Student festen

Jag kom nyss hem från student "middagen" som igentligen var en fest, haha. Det var as kul och jag vill så mycket ta studenten!! Marko, han som tog studenten, var helt galen asså eller alla var helt galna. Människor drack och rökte och det var en sån bra dag så att ingen orkade bry sig om man var miderårig. Under hela festen var jag med Lindi och två andra tjejer som jag nyss träffa idag men markos lilla syrra suzana var med då och då också. Vi snackade och hade massa kul, jag hade det faktist as skoj men det blev roligare när jag hade ngn i min ålder som lindi. Sen runt åtta drack marko hälften av en 3liter flaska (typ) smirnof (stav fel?) som han hade fått och efter det så jaa, blev det lite kul. Alla hoppade in i deras bassäng och det blev galet haha. Men jag hade tyvär inte kameran med mig så det blev inga bilder :(  Mer saker hände men jag har bättre för mig än att sitta och säga allt till er, so mohaha.

Lite bilder på mig från idag :)




Kvällens outfit, har bättre bilder på kameran men orka inte lägga in dom på datorn :)

Shorts; H&M
Linne; GINA
Vita (fina) linne; ZARA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0