Sista prao dagen :(

Idag var det den sista prao dagen. Det var jätte kul att praoa på dagiset eftersom jag älskar barn så det var inte kul att lämna det :( Karin (en av lärarna) sa att jag skulle komma och hälsa på när jag ville, så jag tror att jag gör det snart! (haha (a)) Annars så har jag bara vart hemma. Skulle gjort min svenska läxa men det sket sig för jag har suttit och spelat sims idag :) Inte hela tiden men för det mesta, finns inget bättre att göra hos mig. Jag orkar inte blogga så mycket idag, är trött och mina ögon kommer ramla ut. Har sovit med mina linser i fyra dagar nu! AJ AJ AJ i ögonen säger jag bara! Så nu ska jag sluta skriva till er och springa in i toan och ta ut linserna.
Hörs ikväll då :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0