Skolavslutning

ÄNTLIGEN slutar vi skolan! Nu börjar sommarlovet med massa sol, bad och skoj! Avslutningen var super bra förutom att det piss regna. Vi gjorde det vi alltid gjorde, priser för olika grejer, sjungande, min klass gjorde en pjäs om niorna och jag måste säga det gick jätte bra. Jag dansade till rock musik och så snacka jag lite och det gick bra, alla niorna var nöjda med oss så ja UNDERBART är det rätta ordet för våran klass! Haha men iaf, sen på slutet skulle niorna gå på scenen och visa sig själva för alla och få deras betyg och skit för dom slutar skolan och det var sorgligt. Kommer sakna er alla, även dom som jag inte känner så bra, puss på er nior :*
Jag orkar inte förklara så mycket med lite bilder får ni.


En snabb bild på mina kläder och skor, ni får bättre bild sen :)


Mina älskade skor <3
Gammal bild...

Amanda, antonia och jenny får priser för bästa sportmänniskor, amanda vann hela grejen :)

Nermin sjunger (hon är as bra)

Natasha sjunger, så söt!


Tyvärr hade jag inga bilder på alla i nian eller pjäsen som vi gjorde, glömde min kamera i ett annat rum! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0