Sleeping is good

Jag kom hem från torget runt 6 och nina hängde såklart med :) När vi var i torget köpte nina en rakhyvel och en pinsett som hon skulle ha med till schweize (stav fel? (a)) och sen åt vi på donken. Hon åt en meal medan jag bara åt en glass och sen köpte jag the sims 3, och jaa sen stack vi hem. Vi kom hem som sagt runt 6 och då skulle nina fixa låtar till hennes ipod men den freeza så vi får se hur det blir. Annars så har vi bara spelat kortspel, gjort en familj på sims 3 och ätit oss tjocka! The sims 3 är faktis bra, men jag måste säga att den är lite komplicerad att spela på mac datorn (haha). Jag tycker att the sims 2 är bättre men the sims 3 är coolare så jag är jätte nöjd.  
Nu är klockan inte alls mycket men jag ska ändå sova, eller jag ska in på msn sen sova ;) Ha det bäst vi hörs imon babes :*

Tog bilden med min cam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0