The proposal

Idag så vaknade jag runt 13:30 och sen var det direkt dax att fixa sig. Jag blev klar runt fem och sen så skjutsade mamma louise till hennes faster och efter det åkte jag, mamma och sophie för att hämta mammas kompis. Vi drog till bion eftersom vi skulle kolla på filmen "the proposal" och där vid bion träffade vi shida, mammas kompis dotter och sen gick vi in för att se filmen. Filmen var jätte bra tyckte jag, en utav dom bästa komedierna! Man kunde inte sluta skratta och den var bara underbar! Sandra Bullock är också super snygg, haha. Sedan efter bion drog vi alla till "pasta plus" och åt världens godaste pasta, eller en utav dom godaste :) Sen var det dax att åka hem och hämta mina grejer eftersom mamma skulle skjutsa mig till louise, och nu sitter jag här och vi ska snart ut :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0