Trött och kall

Nu sitter jag på min säng med laptopen i famnen. Jag håller på att msnar lite och funderar på att sova snart, somnade ju 4 igår och vaknade 12:30 eller 11:30 är inte säker, men båda tiderna är sjukt tidigt! Jag och louise är nu vänner, vilket är skönt även om det kommer hända igen, men vi får hoppas att det inte är så dåligt nästa gång. I love you louise.
Imon så ska jag vakna kl 12 (ORKA) för att jag ska hem till kian, min kusin. Min andra kusin Faraz kommer också komma och hälsa på ända från ljunkile, han ska nämligen åka hem till sin pappa men hälsar på oss innan han drar dit. Jag vet inte hur det kommer bli, men vi hoppas på skoj och massa sol!
Nu fryser jag och ska lägga mig under mitt täcke, PUSSAR :*



Tänk om man hade så här mycket pengar varje dag, vilket fynd asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0