Tummen upp&ner

Idag känner jag att det är värsta sämsta uppdateringen! FÖRLÅT. Men iaf jag tänkte att jag måste skriva lite om smink, kläder, accesoarer (stav fel?) m.m. eftersom min blogg borde handla lite om mode och sånt skit. Jag tror inte att jag kan skriva om sakerna bara sådär, men jag kan väl tipsa och säga vad jag tycker om saker och ting ;) Så nu får ni en ny grej i bloggen som kommer en gång varje vecka, "tummen upp&ner", haha vilket namn.

Tummen ner till "extra-volume collagene" mascaran.
Den suger verkligen. När man kollar på den och när man kollar på borsten verkar den vara värsta bra men när man använder den klumpar den bara och alla ögonfransar förvandlas till en tjock och ful ögonfrans. Det känns också som att den aldrig torkar eftersom varje gång man blinkar fastnar under och över fransarna på varandra och klibbar hela tiden.
Så jag säger NEJ och att ni borde köpa en annan mascara :)


Tummen upp för "got2be 2sexy" moussen.
Varför ska man gå och köpa massa dyra hår mousse när got2be 2sexy är perfekt för all sorts hår! Om ni där ute har rakt hår och vill ha volym så ger den det och om ni där ute har lockigt hår (som mig) tar den fram lockarna och håller håret perfekt! Jag åkte ju till freeport och köpte nya håtproducter men bläh på dom säger jag. SEXYHAIR producterna är inte alls så bra som hon i affären sa, jag är faktis besviken. Så om ni vill vara fin i håret köp got2be 2 sexy mousse, jag lovar er ni kommer bli nöjda!
JA säger jag till denna mousse, jag ska själv åka och köpa den idag :)

Kommentarer
Postat av: Asal

haha, jag håller med dig när det gäller maskaran!

köpte den, men gud, du skulle sett mina ögonfransar, haha den suger!

:)

2009-06-22 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0