En liten update

Hejhej bloggen! Jag vaknade runt 11 (som är för tidigt) och sen så var jag tvungen att hoppa in i duschen. Efter att jag hade duschat fixade jag mig snabbt och sen drog jag hem till emilia och samuel (barnen som jag ska vakta) för att lära känna samuel bättre. Jag ska nämligen barnvakta på torsdag och därför måste samuel vara bekväm med mig eftersom han bara är 4 :) Men mer om det på torsdag. Så nu sitter jag här framför tvn och kolla när han spelar wii. Jag tror att torsdag kommer gå jätte bra, hihi. Ville bara ge en liten uppdate så att ni inte tror att jag är död men jag måste lära känna barn nu (haha) så jag bloggar sen när jag kommer hem eller senare under dagen ;)
Wish me luck :*

Och btw, Viceman hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0