Äntligen lite väder!

Tjena tjena bloggen! Jag kom nyss hem för typ 30min sen och ska snart (som vanligt) göra läxa. Eller jag ska nog duscha och platta håret först!
Idag i skolan var det en jätte bra dag, vädret var också super! Jag fick äntligen ha på mig mina vita Fred Perry skor ♥ älska, älska! Vi hade typ gympa med påvelundskolan idag. Det var faktist väldigt kul, fick nya kompisar, haha. Sen var det nog bara en vanlig skola dag. Det värsta måste nog ha varit den nya matte/biologi/kemi läraren. Hon är så himla jobbig! Jag vet inte ens vad hon heter, vilket är väldigt pinsamt, men hon vill att vi typ ska skriva en "saga" om hur man "skapar nytt liv" och hon vill att "sagan" ska vara på 1500 ord! Hur ska detta gå?
Jaa, det var typ det som hänt idag, inte så mycket och som jag sa förut nu efter skolan blir det bara läxa, läxa, läxa och kanske lite serier+msn. Man vet aldrig ;)


Och har inte solen+värmen börjat komma lite mer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0