Dagen

Puss på alla läsare och förlåt för sämst uppdatering idag! :* Men iaf jag vaknade mellan 12-1 med louise sovande bredvid mig. Vi gick ner sen efter ett tag av snackande och hämtade frukost för att äta medan vi kollade på bride wars. Vi kollade på mac datorn och det var exakt som bio! Helt coolt, hihi. Filmen var helt okej faktist, den var lite bättre än 17 again och den var roligare men som alla filmer var den också lite sorglig. Sen efter det så gjorde jag läxa typ resten av dagen och louise spelade GTA på psp, jag spelade också lite men jag var tvungen att göra läxa så det blev inte så mycket av det. Vi åt BK och så satt vi på sängen och snackade om att detta måste få ett stopp, NO MORE JUNK FOOD! Jag tror inte att det kommer funka men jaa. Louise åkte hem för typ en timme sen också och ända sen dess har jag suttit fast klistrad vid tvn för att det är KARDASHIANS MARATHON, WOHO! ♥

Hörs ikväll sen, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0