En bra söndag utan läxa

Hejhej bloggen! Förlåt förlåt att jag inte hört av mig på hela dagen. Först vaknade jag och sen så var jag tvungen att fixa mig på en halv timme för sen skulle vi åka direkt till min kusin i ljungkile. När vi var framme åt vi en jätte god maträtt (kött, potatis eller ris med rödvinsås) och sen så skulle min kusin vara bollkalle för A-laget som skulle spela på hemma plan i ljunkile så vi stack för att kolla på matchen. Det var LSK (ljunkile) mot ett lag i stockholm och LSK vann med 4-1 som tur var :) Det var faktist jätte kul att sitta och kolla/heja på laget. Jag skrek åt domaren så mycket så att vakterna tänkte komma men jag slutade så det fixa sig, haha. Efter matchen stack vi hem till min kusin, åt morotskaka och sen drog vi hemåt. Det var en jätte bra söndag men massa kul och ingen läxa. Jag tror t.o.m att jag håller på att börja gilla fotboll!

Tyvärr blev det inget bloggande idag men vi hörs imon för jag är trött! Tidigt jag vet, men vem bryr sig liksom? :)
Här är lite bilder från idag:
Dagens outfit, är den inte söt? :)

Jag äter en godis, sitter i bilden påväg dit

Natti natt :*

Kommentarer
Postat av: hemlig

verkligen mycket söt

2009-05-10 @ 21:58:49
Postat av: Louise bäst

hahahah du måste verkligen va trött:

Dagens outfit, är jag den söt? :)

what the fuck ? :D

2009-05-10 @ 22:10:12
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0