FEGIS

om du nu inte kan säga, varför fortsätter du att kommentera mig? Om jag ändå inte kan få veta vem du är, kan jag inte uppskatta vad du tycker om mig. Vem vet jag kanske gillar dig med, du måste väl ändå ta en chans? Livet går inte ut på att ha det tråkigt, utan att leva det. Om du nu "älskar" mig så borde du kunna säga vem du är. Du kan inte älska mig om jag inte vet vem du är, varför älskar du mig om inte jag älskar dig tillbaks?
Svara bara på det här: Har jag någonsin pratat med dig?

Om du verkligen vill ha något med mig, varför tar du inte chansen? Varför försöker du inte att ta kontakt med mig genom ditt NAMN? Utan nej, du väljer att vara hemlig, och vad gör det dig till? Jo en fegis.

Namnet räcker och ifrån det kan jag prata med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0