Fixar mig

Hej allihopa, har ni haft en bra dag hittills? Jag har väl haft en okej. Vaknade runt 11 tiden och ända sen dess har jag duschat 2 ggr och kollat på tv. Första gången jag duschade så blev mitt hår verkligen BAJS, så därför fick jag göra om det och nu kan man verkligen se att jag har lockar och inte att jag har ett fågelbo i håret, haha :)
Jag har precis blivit klar med att stoppa mousse i håret och ska snart klä på mig riktiga kläder och sminka mig. Ska träffa louise i stan kl åtta, vi ska visst på bio, ska kolla på filmen 17 again jag vet inte om den är bra med vi får väl se ;) Jag får skjuts till stan av mamma för hon ska också de hållet så jag behöver inte stressa men ngt, det känns verkligen skönt. Men jag vill ändå fixa mig nu så jag slipper göra det sen precis innan vi åker, vad ska jag ha på mig? Funderade att ha shorts men det stod att det skulle regna imon och jag ska sova hos louise så jag orkar inte ha med mig extra byxor, så vi får se.


Bild på dagens outfit kommer i nästa inlägg så gå ingenstans!
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0