Förlåt och Dagens outfit

Förlåt bloggen! Jag har inte kunnat blogga på heeela dagen asså! Det är så tråkigt att jag inte kunde. Efter skolan stack jag hem till min kusin där vi grillade och åt massa god mat och sen kollade vi på filmen Panic Room (jag vet den är gammal). Det var jätte kul! Sen så kom jag hem och nu måste jag ringa louise för en grej (ni får inte veta, haha) men hon trycker på upptaget hela tiden så hon får la ringa mig ;) Men annars så har det varit en underbar dag. Vaknade hemma hos louise, vi fixade oss, missa bussen, åkte till stan istället, tog bussen till skolan därifrån och hann! Och sen skola, plugg, skola. Efter skolan vet ni redan vad som hände så ja, jag behöver inte säga ngt mer. Men jag kommer blogga sen igen innan jag drar mig till sängen ;)

Hoppas att ni haft en bra dag och kommer ha en bra kväll :)
Dagens outfit:
Bild tagen av min cam. Ni får ursäkta min mun, haha. Men iaf byxor: BIKBOK, linne: RUT M.FL. (vet inte hur man stavar butiken (a)) och kofta: GINA plus smycken från ställen :)

Är jag inte fin idag? :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0