Grillning och bad

Tjena, jag sitter nu och laddar ner en film och lite musik (shhh). Louise är då hemma hos mig och hon spelar psp (GTA spel) så jaa man hör inte så mycket fina ord från henne :)
När alex och elliot kom stack vi ut till havet för att grilla. Vi grillade korv och drack massa cola. Sen efter det bestämmde vi oss för att ta ett dopp, eller aa vi doppa oss bara till över låret men jag måste säga att vattnet har blivit varmare sen sist när jag och louise doppa oss. Jag ville bara hoppa i, men tyvärr så skulle jag bli äcklig och blöt så jag lät bli. Vi kastade massa maneter på varandra och sen så stack vi tillbaka hem till louise eftersom alla skulle åka hem.

En väldigt lyckad dag, PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0