Gymnastik

Nu är jag hemma hos louise, eller jag har vart här i en ganska lång stund :) Hennes mamma hämtade oss och då stack vi till hemköp för vi ska nämligen äta TACOS! *MUMS* är det ända jag kan säga. När vi kom hem till louise klippte vi sönder våra fula byxor och gjorde dom till shorts, jag är väldigt nöjd, tack louise :) Sen efter det stack jag, louise och hennes mamma ut på deras as stora gräsmatta för att göra lite gymnastik. Hennes mamma måste jag säga är as bra! Mycket bättre än mig och louise :o Men hennes mamma hjälpte mig att gå ner i brygga och det funka! Så aa det är dagen hittills, kommer mera inlägg sen om jag orkar.
PUSS så länge :*


Mina nya jeans shorts :)

Mina nya vita shorts, nu slipper jag köpa :)

Är dom inte snygga? :*

Kommentarer
Postat av: Louise bäst

varsågod

2009-05-23 @ 00:43:02
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0