Gympa hela dagen imon

Imon är det "sportsday" för hela skolan. Det går ut på att man är i fyra olika lag; det gröna, blåa, röda och gula (man har varit i samma lag ändasen man började skolan) och så ska man springa, hoppa höjd hopp, kasta klot och massor av gympa aktiga aktiviteter. Man gör dessa aktiviteter i lagen som man är i och eftersom jag går i högstadiet kommer jag vara med niorna, sjuorna och kanske sexorna, men bara när det är tävlingar med hela laget annars är det bara mitt gröna lag från åttan som jag är med. Men iaf jag går i gröna laget som är det bästa laget (bevis finns) och därför måste jag ha en grön tröja på mig. Så jag letade och rotade överallt och sen hitta jag en limegrön från gina som jag kan ha. Tyvärr så matchar dom inte mina shorts men vem bryr sig? Man gör ju allt för laget asså!

Här är imons outfit för sportsday, shortsen är korta, men vem bryr sig? Its cute ;)
Asså ni får ursäkta bakgrunden, orkar aldrig bädda!

Kommentarer
Postat av: Louise bäst

hahahahahhaa var rota du nånstans ;)

2009-05-12 @ 19:08:43
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: babz

its from year 4 - 9 :P not 6

2009-05-12 @ 20:10:18
Postat av: hemlig

du var så vacker i dina shorts het kan man säga men jag vill inte säga det på ett förnedrar sätt! jag tycker du bara är så fin

2009-05-13 @ 23:59:12
Postat av: nelly

manen du har en fin kropp

2009-05-14 @ 22:23:23
Postat av: nelly

mannen du har en fin kropp ja sväär

2009-05-14 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0