Hemma nu!

Jag kom nyss hem från det lila kalaset. Vi gjorde inte så mycket fakist men ändå var det kul, haha. Maten var underbart god! Dom vuxna var för sig själva och vi "barn" var där uppe och spelade playstation typ hela tiden. Men på slutet innan vi stack hem spelade vi ett familjespel, typ ett kort spel som var att man skulle svara på frågor och få poäng. Det var kul men jobbigt. Men som sagt nu är jag hemma och ska snart sova, har matte prov imon måste ladda mig för det! haha. Det blir tyvärr inga bilder som jag lovade för det finns bara bilder på dom vuxna och det blir tråkigt. Men här kommer dagens outfit, de gillar ni va?


Svarta byxor: BIKBOK
Tröja: GINA
Armband: BIANCO

Det fick bli en snabb bild, hade inte så mycket tid!

Kommentarer
Postat av: Bästa Sara

men snälla louay (stav fel kanske?) jag vet att det är du och jag bryr mig inte, kommentera vad fan du vill :)

2009-05-29 @ 16:13:20
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: Louise bäst

var är hans kommentar då?

2009-06-02 @ 13:00:23
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0