Home again

Heej alla underbara och käraste! Just nu kom jag och louise hem till mig. Vi ska bara vara här i en halv timme och sen drar vi oss till alex för att träffa honom och elliot, det kommer väl bli kul :) Måste bara byta tröja för jag har fått färg på den! Det var nämligen så att jag, louise, shadi, steffie, manvir, adnan och tunde stod och målade en grej för våran skola idag och aa sen så förvanlades det till ett vatten/färg krig mellan min och tunde! Vi sprang runt och skvätte vatten och färg på varandra så jaa, jag måste byta tröja. Men ni får se dagens outfit ändå, så smart som jag är tog jag kort imorse :)

Dagens outfit:

Lila tubetop från; H&M, svarta shorts från; GINA och sen hade jag mina ballerina med fransar på.
Visst är jag snygg idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0