Irans kungafamilj

Hejhej alla underbara läsare! Jag sitter nu i svenska lektionen och jobbar på ett projekt om Irans kungafamilj plus kultur. Jag och louise jobbar såklart tsms så vi kommer bli klara mycket snabbare. Vi har inte gjort ngt än men vi har hittat några bilder! hehe, en början iaf :) Sen efter svenska lektionen har vi gympa. Jag har glömt mina skor och kläder hemma men om vi spelar basket eller ngt kommer jag vara med, kläder eller inte kläder!
Efter skolan ska sintan och louise hem till mig. Vi kommer såklart ha massa skojj, om vi hittar på ngt att göra. För jag personligen tycker att mitt hus är as tråkigt! Men men vi får se :)

PUSS så länge :*
The royal family...hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0