Louise Nyberg

Haha tänkte skriva lite om dig men jag vet inte vad jag ska skriva (a).
Det finns inte något annat att säga än:

Du finns alltid där för mig, du bryr dig alltid även om man inte märker det och även om jag säger att du inte gör det vet jag att du alltid gör det på ngt sätt. Jag tycker att du är snäll, underbar, omtänksam, söt, rolig och massa massa mer grejer men om jag skulle skrivit ner allt skulle alla läsare bli uttråkade hihi (a). Vi har alltid kul ihop och även om vi bråkar varar det mest i en dag och minst i en kväll och tänka sig att vi kan bråka i ett sms och vara glada i det andra! Vi är väl lite mer än bäst, eller? :) Aa det finns typ inget mer att säga än detta och att du är den mest bästa och underbaraste bästisen/kompisen jag ngnsin haft och att du är bäst även om jag är lite mer bäst :) Så även när vi bråkar och även om vi hatar varandra vid vissa tillfällen kommer jag alltid finnas för dig. Du vet själv att du kan snacka med mig om allt och att jag alltid lyssnar och bryr mig även om det inte verkar som det. Jag suger på att skriva sånt här så om jag fortsätter kommer allt bli dåligt, det har det säkert redan blivit, så jag ska sluta nu men du måste veta att det finns mer än bara det. För om det inte fanns det vrf skulle du vara min bästis?
 Aja, I love u louise nyberg ♥

hihi :)

Kommentarer
Postat av: Louise bäst

haha gumman, jag e bäst ingen protest :)

2009-05-20 @ 20:50:12
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0