Måste blir klar

Hejhej allihopa! Just nu sitter jag och försöker göra klart min läxa, orkar seriöst inte! Men jag måste bli klar, den är typ 2 månader sen :o Jag känner iaf på mig att jag kommer bli klar med den idag, men då måste jag göra min andra läxa imon eller ngt och då blir jag tre dagar efter med den men vad ska jag göra, jag måste ju göra så :/
Efter skolan stack jag till pappas jobb och där skulle jag lära mig matte. Höll på att somna, så trött var jag så efteråt hämtade mamma mig och vi stack till donken (som vanligt) och jag köpte gotti gott!
När jag kom hem var jag tvungen att städa mitt rum (louise stökar alltid! (L)) och sen nu sitter jag och försöker göra min läxa, som jag sa. Ska nog ta och göra den nu faktist så att jag kan sova! Jag sov ju bara 4timmar igår :o

Wish me luck


Kommentarer
Postat av: Louise bäst

hahaha du stökar med mig (A)

2009-05-14 @ 20:52:59
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0