New moon, ÄLSKA ÄLSKA

Äntligen!
Nu, äntligen efter en lååång stund vet dom hur new moon postern och när den ska ha premiär vara!! JAG ÄR SUPERDUPER GLAD!!! Ingen kan älska twilight och new moon plus alla andra böcker/filmer mer än mig! Eller folk kan älska lika mycket men inte mer, det säger jag bara!
Längtar fruktansvärt mycket tills filmen kommer på bio, då banne mig ska jag och mina kompisar sitta i den perfekta platsen och vi ska se den när den har premiär!!
ÄLSKA ÄLSKA, om du inte älskar twilight och alla andra är det ngt fel på dig :)<333333333333333333333

Den riktiga och officiella postern baby! :*

Kommentarer
Postat av: Louise bäst

jag älskar twilight och hela dess serie. gör du också det?

2009-05-23 @ 00:46:04
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0