Ny duschad och fräsch

Hejhej igen bloggen! Här sitter jag och har precis kommit ut ur duschen. Har fortfarande ingen matlust men den kommer nog...hoppas jag. Nu eller senare idag ska jag nog sitta och göra min läxa som skulle vart inne för typ två veckor sen men jag har inte orkat göra den så jag får skylla mig själv.
Jag har städat mitt rum idag, blev mycket renare så jag hoppas att det håller länge. Har jätte svårt för att hålla mitt rum rent! Klockan är bara runt tre tiden och jag hatar det! Jag vill att det ska bli sommarlov så att jag kan slippa skolan och alla hemska prov! USCH vad jag hatar livet ibland!

Aja måste nog ta och klä på mig ngt bra, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej Sara! :)

du ska bara veta hur glad jag blev när

jag läste din kommentar , du sporra mig verkligen

till att fortsätta blogga :D

Du är en viktig läsare <3

2009-05-03 @ 17:38:00
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: Becca

Sv. Tack så mycket! :D Ja, jag tycker väldigt mycket om den. Den är köpt på indiska, kostade 200 någonting. :)

2009-05-03 @ 18:46:06
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0