Palla "hemligt"

Hejhej bloggen! Ni blev inte av med mig så snabbt! Kollade nyss på min statistik och mina kommentarer. Det har börjat gå bra för statistiken och jag har fått några till kommentarer. Men det jobbiga är att människan som kommenterar skriver saker och säger inte vem han/hon är!! Jag blir verkligen irriterad och misstänksam. Varför kan du inte bara säga vem du är? Jag bryr mig inte vad du skriver, för det du skriver är gulligt ;) Så om du nu kommenterar igen snälla skriv i ett namn istället för att kommentera hemligt tack! Och om det är någon av mina kompisar och ni nu läser detta, SLUTA! Det är inte kul när ni lurar mig såhär (om ni nu gör de) så SLUTA som sagt!

Men nu ska jag vara inne på msn lite och sen ska jag nog sova! Så PUSSPUS hörs imon ♥


Kommentarer
Postat av: hemlig

förlåt mig så mycket att jag inte skriver vem men jag kan inte säga för om du inte gillar mig mitt hjärta vill brutas jag ska se om du kollar på mig i skolan jag kollar på dig varje dag och om du kollar på mig och ger ett tecken att du gillar mig jag säger

2009-05-10 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0