Penelope

Jag har inte pluggat ett skit under hela dagen! Jag satt och kollade på Ghost Whisperor, Simpsons och nu har jag kollat klart Penelope medan jag åt Burger King (min aptit är tibax woho!). Jag tycker verkligen om den filmen måste jag säga och btw jag fattar inte varför alla är så rädda när dom ser henne? Hon är inte läskig, hon har bara en ful näsa! hihi :)
Nu ska jag nog bestämma vad jag ska ha på mig imon, tänkte skolka men sen hörde jag att massa inte pluggat så jag ska nog plugga under hela dagen imon. Vi har nämligen prov sista lektion plus att det inte är bra att skolka. Ni borde inte göra det!


Det kommer bli dåligt väder imon säger gubben i nyheterna. Usch och fy säger jag. Varför måste det alltid vara dåligt när man precis har gjort sig klar för sommaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0