PUMPS

Pumps är en utav dom bästa sakerna jag vet! Gud vad jag älskar att gå runt i pumps (även om det inte går bra) under sommaren! Dom är så söta och så fina på en. Man kan gå runt från svarta, vita, rosa, lila altså vanliga modeller eller rutiga, blommiga, prickiga, och såna med paljetter på :)  Alla sorts pumps är underbara. Jag kanske inte tycker att ett par rutiga är fina men en annan person kanske gör det så då på det sättet är dom underbara ♥ Jag har ju själv bara ett par vita pumps med svarta nät saker över och en vit rosette där framme och sen så har jag också ett par lila med en lila ros på där framme. Hoppas på att plocka hem ett par vanliga svarta imon när jag ska shoppa! Hoppas hoppas att jag hittar ett par bara :)

Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super bra dag :D

2009-05-01 @ 22:31:03
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0