shopping!

Tillbaka från en lång dag av shopping med min mamma! Här är vad jag har köpt:


söt topp från Zara, tänk med gyllen brun kropp och slitna jeans shorts till! grr


tube topp liknande tröja från H&M, lite tråkig men accessoarer piffar säkert upp den!


hihi strumpor från H&M

'
gråa byxor från BikBok!


ljus beiga byxor typ, jätte snygga!


sjukt söt topp från MQ, sorry louise jag vet att du ville ha en liknande (a)


älskar den, jätte söt kofta från MQ!


enkel vit kofta från Gina, bara ett måste


dom här är jag mest nöjd med, kilklackar från Bianco och sula till för annars va dom för stora, love'em


enkla små söta tyg skor från Fred Perry, ännu ett måste inför sommaren!


armband från Bianco och smink puff från Lindex, älskar armbandet!

Jätte lyckad dag och jag är jätte nöjd, tack mamma! <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie

hihi har den tub toppen fast i orange haha :)

2009-05-02 @ 20:28:34
URL: http://stephaaniiee.blogg.se/
Postat av: lovisa

jätte fina kläder :) <3

2009-05-03 @ 11:02:00
Postat av: Sara

Tack :) och vad roligt att du läser min blogg! fortsätt så! hihi <3

2009-05-03 @ 11:11:32
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0