Sjuk :(

Imorse när jag vaknade kände jag mig väldigt dålig. Jag frös as mycket, hade täppt näsa så att jag inte kände ngt och mina ögon+hals gjorde ont! Så pappa sa att jag skulle stanna hemma idag, vi har ju bara elevens val och där kollar vi på en film, samma film, två ggr. Nu har jag vaknat för typ 20min sen, druckigt mjölk och nu sitter jag och bloggar för er. Jag mår lite bättre, jag fryser inte har bara ont i huvudet (istället för ögonen) och halsen men jag mår fortfarande skit.
Idag skulle jag och louise gå på bio och ha massa skoj för att "fira" ett år av att ha varit underbara och bästaste vännerna ngnsin. Men tydligen blir det inte av, för jag är sjuk och louise är sjuk :( Förlåt bästis ♥ Ni tycker säkert att ett år är litet, det gjorde jag också först men sen om man tänker efter det är ju JAG och LOUISE. Vi brukar alltid byta vänner eller ha ett stort bråk och inte snacka med varandra så detta är väl rekord, ett år utan att ha "släppt taget" av varandra!

Men nu ska jag försöka sova igen, och louise om du läser detta ring mig!
PUSS PÅ ER, hoppas att ni mår mycket bättre än mig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0