Somnade

Godmorgon! <3 
Igår kväll efter filmen var jag så trött att jag bara var tvungen att sova, det var ju en lång och underbar dag igår. Så förlåt för att jag inte skrev efter filmen. Men nu skriver jag ju ;) Idag så ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt, kanske städa mitt rum och så måte jag göra lite läxa! Har prov imon och jag hade glömt av! Är väldigt stressad men jag kan ju alltid försöka plugga på en dag och se hur det går. Hoppas verkligen att det går bra, för om det gör det kan jag få VG i slutbetyget av fysik! Men men vad ska jag göra? Om man inte kan, kan man inte och fysik är en av mina svaga ämnen. Jag får satsa på ett G om jag ska plugga nu, dagen innan!

Jaa, det var väl allt för nu. Vi hörs senare idag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0