Tråååk

Hejhej sötnosar :* Jag kom ut ur duschen och fixade mitt hår då, för typ 20 min sen kanske? Louise är ute och klipper deras asss stora gräsmatta så det kommer ta en timme för henne typ. *SUCK* Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske tar och dricker lite cider och drar ut för att snacka med louise medan hon klipper, för annars så är det ganska tråkigt att bara sitta och lyssna på musik. Innan louise börja klippa hjälpte vi hennes mamma med att lyfta bord, så vi kommer nog hjälpa henne med mera saker idag. Alex och elliot kommer hem till louise runt fyra tiden också. Vet inte riktigt vad vi ska göra då, men en sak är klart: vi måste snacka med alex ;)
Aja, ha det BÄST :*

Så ser hon ut när hon klipper då :)

Kommentarer
Postat av: Andy

go lollo~~~hehe

2009-05-30 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0