Usch! läxa, hår och kläder!

Godmorgon sötnosar! Jag vaknade faktist runt ett idag och sen skulle jag och mamma ut direkt. Så med blött utsläppt hår, inget smink och hello kitty tjock tröja far jag ut, jag duschade snabbt innan vi stack. Vi skulle kolla om ngn hade hittat en av mina katter men tyvärr så var det fel :( När jag kom hem kollade jag på några serier, åt frukost och sen messade louise om jag kunde komma hem till henne. Tyvärr så kunde jag inte (sorry louise :*) för jag ska nämligen hem till min kusin tidigt imon (han bor i ljungkile, en annan kusin) så jag skulle vara tvungen att vakna extremt tidigt för att vara söndag.
Men iaf, just nu har jag precis städat lite i mitt rum, fixat mitt hår (blev extremt stort först!) och ska snart göra läxa. Idag är det ingen bra dag måste jag säga. Jag har både läxa att göra, har på mig fula hemma kläder och mitt hår blev fult! Det ända som är bra är att jag har fint smink på mig, haha, det gör mig faktist på lite bättre humör.
Önskar jag kunde göra ngt kul idag men läxan stoppar, varför finns skolan?


Aja bloggar senare :*

Konstig bild, men jag skiter i vad ni tycker :)

Kommentarer
Postat av: hemlig

du är otrolig vacker mer vacker än vackraste prinsesa

2009-05-10 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0