Vad ska man skriva om?

Shuuee sötisar! <3
Hur har eran dag varit? Min har vart super faktist! Underbart väder, underbart sällskap och jag är klar med all (nästan) läxa. Det sämsta med dagen måste ha varit mitt hår och kläder idag! Jag hade typ ingen mousse hemma imorse så mitt hår fick bli som det blev och aa hemskt blev det! Mina kläder snackar för sig själva. Det blir tyvärr ingen dages outfit idag för mina kläder var hemska och jag säger förlåt till alla som såg mig så. Men är det måndag så är det!
Efter skolan skulle jag, louise och sintan till stan men det blev så att louise och sintan tog vagnen medan jag tog bussen med adnan, cathy, shantal och cathys lillsyrra. Skulle bevisa att bussen var snabbare och gissa vad? Det var den! Aja sen när jag var framme stack adnan, cathy och resten och då fick jag vänta på louise som kom typ 3 min efteråt. Vi gick in till Åhléns City och jag köpte en super bra mousse och sen drog vi oss vidare till pappa. Louise fixade allt hon skulle, vi åt donken mat, träffade elin i typ 3 sek när vi stod och väntade på pappa och sen har jag bara varit hemma.

Okej asså förlåt alla läsare om detta jag ska skriva nu är tråkigt så läs det inte om ni inte vill, hoppa direkt till bilderna ;)
"Hemlig" vem du nu än är kan du snälla sluta skriva för du driver bara med mig och jag börjar bli rejält irriterad! Säg vem du är för asså vad är meningen med att skriva saker till ngn som inte kan uppskatta en tibax? :p Det är bara onödigt så säg vem du är eller släpp det, för jag hatar att inte veta vem det är! Det tar död på mig! Och btw om du inte säger vem du är, är du precis som vilken kommenterare som finns i världen så aa jag kommer börja skita i dina kommentarer för varför ska jag bry mig när jag inte vet vem du är? :)

 
Min underbara mousse från MATRIX ♥
  
                                                                                      Min och louise mat ♥
       

Det är dålig uppdatering dom senaste dagarna för jag vet inte vad jag ska skriva om! Snälla ngn som bryr sig, hjälp mig? :)
HAHA
                                                               

Kommentarer
Postat av: hemlig

snälla jag driver inte! jag vet inte vad jag ska göra

2009-05-13 @ 23:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0