Vänner

Tja älsklingar ♥ Jag har precis blivit klar med en engelska uppsats (som inte var så lång) den tog evigheter! :o Men nu är jag klar med den och har en mindre läxa att göra! Fick G på fysik provet också, är inte alls glad, jag hatar mina betyg faktist men vad ska jag göra? MITT FEL! Louise har vart hos mig hela dagen (hon är fortfarande här) och vi har kollat på Joey och Vänner. Älskar vänner så jäkla roligt! Hahaha gissa om vi skratta asså!! Nu kollar vi på en kändis kanal (E!) så vi har haft datorn och tvn framför oss hela dagen. Hehe :)
Hoppas också att ni kunde kolla och se min outfit för er själva men det var inget speciellt idag så det gör inget faktist. :) Nu ska jag börja en annan läxa som är biologi! Usch, man måste skriva i boken och inte i datorn för att svara på några frågor...jag tror det är 10.
Aja vi hörs sen ;) PUSSPUSS :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0