Varför bråkar man?

Hahaha, vet ni vad jag kom på? När man bråkar med ngn brukar det alltid hålla sig max i typ en månad om det inte är riktigt seriöst. Asså varför bråkar man igentligen? Varför kan inte alla bara vara kompisar? För om alla var det skulle inte massa hemska saker hända och då skulle man inte förlora några kompisar alls. Vet inte riktigt varför jag skriver detta inlägg men har inget annat att göra så aa.
Man borde inte bråka och det ska jag sluta med från och med nu, men så klart måste man stå upp för sig själv. Så om någon säger ngt till mig eller om mig kommer jag såklart käfta emot. Det är inte bra men det är sån jag är.


Just nu så sitter jag också och lyssnar på musik, msnar och försöker plugga för franska glosor skit tills imon. Vi fick en dag på oss och sen så har vi matte prov på fredag! Usch jag hatar och suger i matte, vill dö just nu. Men men vad ska jag göra liksom? Finns inget annat än plugg plugg plugg!! Och sen så har vi fysik provet idag då...hmm, det gick väl okej, tror jag kommer få ett G eller G- (a) skämms över mina betyg ibland asså!


Kommentarer
Postat av: nelly

du kommer få bra:)

2009-05-04 @ 21:56:08
Postat av: Sara

Tack, men nej asså du vet inte hur dåligt det gick! :o

2009-05-04 @ 22:05:43
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: hemlig

om ja var din vän ja skulle aldrig bråka

2009-05-07 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0