Varm dag :)

Ja, då var det blogg-dax, hihi :) Hur har eran dag varit? Min har vart super! Under skoltid så var det tråkigt så jag tycker vi skippar det men sen efter skolan blir det ju alltid roligt! Så efter skolan var det bakesale för 7an så då tvingade sintan mig att köpa kakor såklart, så jag köpte en choklad pudding med kiwi och lite kladdkaka. Efter det drog vi oss vidare till torget för sintan skulle nämligen köpa blommor åt louise syrra som tar studenten idag, Grattis säger vi till henne :D Så sintan köpte sina blommor och sen drog vi oss vidare till hemköp för att köpa tuggummi, och när vi var påväg dit träffade jag en kompis som också heter sara. Vi snackade lite och sen när vi var klara med allt i torget gick vi ut för att sätta oss på en bänk. Vi väntade i typ en timme och 20 min på bussarna och sen när dom kom stack sintan till louise och jag drog mig hemåt. Det har vart min dag hittills, och jag tycker att den har vart bra även om det inte låter som att mycket har hänt :)
Det är också as varmt väder ute så man borde passa på ;)
Aja PUSS så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0