blää på läxa

Nu är jag tillbaka! Jag gjorde matte läxan och sen så tänkte jag att jag kunde äta ngt och sen fortsätta med läxan :) Det finns inget att äta hemma hos mig för mamma är inte hemma så jag måste laga ngt själv, vi får väl se hur det blir haha! Efter jag ätit ska jag göra min engelska läxa, kommer nog få g på den (fuck) och sen bara för att jag får g på den kommer jag sänkas från vg till g i engelska (fuck fuck). Men men vad ska man göra? Alla är inte bra i skolan och så är det :) Det blev tyvärr ingen dagens outfit idag men det gör inget för jag hade bara på mig den i två timmar och sen bytte jag till mjukis men jag lovar att det kommer en varje dag från och med imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0